Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-05, 11:11   #1
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V64 Jägersro 5/8


Lite nyttig info;

Jägersro kör V64 ikväll och hemsidan serverar Er som vanligt med en del matnyttiga intervjuer inför tävlingarna. Det intressantaste vi nystat fram är Victorious Victory i lärlingsloppet, tillika V64-3, där tränare Conrad Lugauer låter väldigt uppåt.

- Han blev överfallen senast och kusken var tvungen att släppa. Därefter letades förgäves efter lucka och det fanns krafter kvar i mål. Han har visat sig vara väldigt snabb från start, läget är perfekt och härifrån får Marc ladda för att förhoppningsvis kunna komma till ledningen. Jag tycker inte att det ser alltför tufft ut och visst måste det vara en bra segerchans, barfota fram igen, säger Conrad Lugauer.

Micke Lönborg har tre riktigt intressanta hästar till start under kvällen varav två startar inom V64.
- 6 Global Paranoia gjorde det jäkligt bra senast och jag var mycket nöjd med henne. Jag tror att hon bara är bäst i sin klass för dagen, men jag vill lägga in en liten brasklapp. Hon sprang nämligen och skiftade första 100 meterna senast och jag är lite osäker att det handlar om voltstart, men får hon bara en hygglig start så ska det inte vara några problem. Liksom senast blir det barfota fram och ett öppet huvudlag. Jag håller henne som min bästa chans under kvällen.
- 10 Paisley (V64-5) gick fruktansvärt fort efter en startgalopp senast, det var helt enkelt en grym prestation hon gjorde. Hon var ute i ett provlopp med Happy Days inför hans start i Sprintermästaren och gick även då ett ruggigt lopp efter galopp så jag var väl inte helt överraskad över prestationen senast. Jag ville inte köra med henne från början senast och hon blev för laddad och det var helt enkelt anledningen till galoppen. Man kan ju fundera kring att loppet sätter sig i kroppen, men det är en tuff dam och inget tyder på en sämre prestation. Det blir barfota fram som vanligt.
Innan V64-spelet gäller tvåårige 5 Sven i det inledande loppet, kommentar om honom?
- Han visade 1.18/2000 med 1.16 sista varvet och än bättre, 14,5 sista 500, i kvalet. Då gick han dessutom med skor, men till denna debut blir det barfota fram, vilket jag testat i jobb med mycket gott resultat. Till detta ska lägga Kihlström upp i sulkyn och detta ska bli spännande, avslutar Lönborg.

Mikko Aho gästar Jägersro med två hästar och inleder med 2 Art On Line i den inledande V64-avdelningen.
- Jag hade egentligen tänkte ge honom en paus, men han känns så fin i jobb att jag ångrade mig. Hade jag valt spår hade jag tagit ett andra och jag är därmed väldigt nöjd med utgångsläget. Han är effektiv från start, men går lika bra bakifrån och härifrån kan vi välja taktik. Vi har kört med skor på slutet, men nu blir det skor bak, vilket dock inte ska ha någon avgörande betydelse. Jag tycker att det ser ut att vara lite enklare emot denna gång och jag räknar med bra segerchans.
Du har även Rydens Jecana till start i det sista loppet, kommentar om den?
- Hon har gjort det bra på slutet och fick också vinna senast. Allt har sett ut som vanligt i jobben efter det, men jag känner inte motståndet varför det är svårt att bedöma hennes möjligheter. Det enda jag egentligen vet är att Captain Crowe är bra och jag misstänker att vi får vara nöjda med en tredje- fjärdeplats.

Claes Svensson gästar Jägersro med två hästar och båda ska ses med chans.
- 7 Martini Akema (V64-6) har varit borta ett tag då han åkte på en halsinfektion och fick även stå över några jobb. Han har inte fått gå några banjobb utan bara jobbats hemma, men känns i alla fall fin. Han brukar gå bra efter vila och lång distans har han klarat tidigare, bland annat som tvåa på V75 förra året. Han är inte så snabb ut varför vi lär hamna en bit bak och sedan vill det förstås till lite klaff. Jag vet inte exakt vad vi möter, men de jag känner till känns inte oslagbara. Han ska väl ses med lite chans och det blir barfota runt om.
- 6 Sweet´n Sour Akema släppte jag ledningen med senast. När vi sedan fick chansen släppte jag till honom för mycket med galopp som följda. Vi hade slutat tvåa utan det och landat på 18 blankt. Han är snabb ut och springspåret passar bra, men då jag håller honom som bäst i ryggar kan det åter vara aktuellt att släppa. En outsider, avslutar Claes Svensson.

Adrian Kolgjini om stallet tre hästar inom V64:
- 4 Antonio America (V64-2) har inte startat på ett tag. Han känns fin och vi har som snabbast kört 1.20 full väg hemma på rakbanan, men det är ändå lite svårbedömt. Han ska väl räknas på sin grundkapacitet, men det är inget man ska luta sig emot på V64, det viktigaste för oss är att han gör ett bra lopp, säger Adrian Kolgjini.
- 5 Navigator Face (V64-3) galopperade i Halmstad senast, men gick bra gången innan. Känns helt normal i jobb och sköter han sig förväntar vi oss en hygglig insats. Dock är han inte så snabb ut, men det brukar ju kunna bli lite fart i lärlingsloppen, säger Adrian Kolgjini.
- 12 Nefertiti Face (V64-4) känns väldigt fin, tyvärr blev utgångsläget helt iskallt. Härifrån går det knappast att ha några segerförhoppningar, men man ska nog hålla ögonen på henne framöver, säger Adrian Kolgjini.

Nicklas Dyrberg är optimist gällande Zinedine Bob i den inledande V64-avdelningen.
- 1 Zinedine Bob (V64-1) hade en downperiod efter starten i Halmstad och han fick därefter strykas inför en tilltänkt start på Axevalla. Han hostade lite, men det var absolut inget allvarligt och jag tog bara det säkra före det osäkra. Jag körde ett jobb med honom i torsdags och han kändes väldigt fin. Jag har svårt att se någon ta en längd på honom från start och sedan får vi se om övriga accepterar det. Vi har pratat ett tag om att testa honom i en jänkarvagn, vi får väl se om det kan vara aktuellt denna gång och framförallt om Söderkvist vill. Barfota fram och ett helstängt igen, säger Nicklas Dyrberg.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 11:15   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Vilken hemsida är det som samlar ihop dessa intervjuer?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 11:18   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Här är mina tankar...


AVD1
Min vinnare blir inte favorit, hästen har form och även kusken. Jag tror det går fort till slut och spikar Jittanes..


AVD2
två hästar sticker ut och jag låser dessa. 1-10


AVD3
Sound Of Silence har gjort fina lopp på slutet och blir totalt bortglömd. Märkigt! jag tar dock med den. Passa även Mill Triss som är tok för lite streckad. Navigator Face är en snabbstartare som kanske kan hitta till spets, väl lite streckad även den..

AVD4
Global Paranoia blir tok för stor favorit och inte klar på något sätt, Daisy Boko är mitt drag i detta lopp tror hon kan få en perfekt smygare ala Untensteiner och flyga långt upploppet ned när det är dags. Även Truedream Sand har gjort det bra en tid. Sing it Diablo har inte startat på ett tag och kanske behöver loppet men hästen är kapabel.

AVD5
Seronera borde bli svårslagen från formstallet flemming. Tror den krossar allt och spelar utgång på DD. bakom kryllar det av två andra roliga bud nämligen Tristan Toro och Paisley


AVD6
Mitt drag är nog omgångens bästa drag och jag spikar på allt. Jag säger bara Let it Happen....


avd1. 7 Jittanes (1)
avd2. 1-10 (8-4)
avd3. 5-7-12 (11)
avd4. 5-6-9-10 (7-2)
avd5. 6-8-10 (1-12)
avd6. 8 Let it happen (2-11)
= 72 kr

Chanslappen:

avd1. 1-6-7-9
avd2. 1-10
avd3. 7 Sound Of Silence
avd4. 5-6-9
avd5. 6 Seronera
avd6. 2-6-7-8
= 96 kr

DD1. 6
DD2. 8
* 200

DD1. 8-10
DD2. 8
* 50
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)

Senast redigerad av Klanke den 2014-08-05 klockan 17:17.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 11:30   #4
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Vilken hemsida är det som samlar ihop dessa intervjuer?
jagersro.se

Klanke, Jitanes var inte som bäst senast och att det kommer gå fort till slut gynnar ju inte den. Zinedine håller ledningen enkelt men sen tror jag Art On Line mosar den sista 500, Art borde vinna ett sånt här lopp och dessutom trivs den på Jägers. Tror inte Jitanes vinner detta från dåligt spår, behöver bli stenhård körning hela vägen samtidigt som den får åka med i draget för att den ska vinna.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 11:34   #5
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
jagersro.se

Klanke, Jitanes var inte som bäst senast och att det kommer gå fort till slut gynnar ju inte den. Zinedine håller ledningen enkelt men sen tror jag Art On Line mosar den sista 500, Art borde vinna ett sånt här lopp och dessutom trivs den på Jägers. Tror inte Jitanes vinner detta från dåligt spår, behöver bli stenhård körning hela vägen samtidigt som den får åka med i draget för att den ska vinna.
När jag sa fort menar jag ekipaget Jittanes Hästen var riktigt fin som 3a näst senast och med den insatsen på näthinnan är han en av de som gör upp. Annars ganska öppet lopp...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 11:36   #6
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
När jag sa fort menar jag ekipaget Jittanes Hästen var riktigt fin som 3a näst senast och med den insatsen på näthinnan är han en av de som gör upp. Annars ganska öppet lopp...
Japp, du kan ha rätt. Ingen dålig häst iallafall men läget är inte bra.

Gillar ditt drag i sista, Let It Happen, härdad i mycket tuffare gäng än detta och blir det inte för mycket positionsstrul bör den kunna vinna.

Global Paranoia tror jag dock är stenklar, bara galopp emot.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 12:20   #7
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1099
Standard

Många startsnabba i första, chansspikar mig ur. Kan bli körning.
Får hoppas indian Nalan håller sig på benen.
Ryggar idag litegrann.

V6
1
1,2,7,8,9,10
4,5,6
6
3,6,9,10
2

Senast redigerad av trance_error den 2014-08-05 klockan 12:23.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 12:46   #8
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

1.2.3.9
1.2.3.10
2.4
6 spik
6 spik
7.12

64kr
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 14:38   #9
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Här är mina tankar...


AVD1
Min vinnare blir inte favorit, hästen har form och även kusken. Jag tror det går fort till slut och spikar Jittanes..


AVD2
två hästar sticker ut och jag låser dessa. 1-10


AVD3
Sound Of Silence har gjort fina lopp på slutet och blir totalt bortglömd. Märkigt! jag tar dock med den. Passa även Mill Triss som är tok för lite streckad. Navigator Face är en snabbstartare som kanske kan hitta till spets, väl lite streckad även den..

AVD4
Global Paranoia blir tok för stor favorit och inte klar på något sätt, Daisy Boko är mitt drag i detta lopp tror hon kan få en perfekt smygare ala Untensteiner och flyga långt upploppet ned när det är dags. Även Truedream Sand har gjort det bra en tid. Sing it Diablo har inte startat på ett tag och kanske behöver loppet men hästen är kapabel.

AVD5
Seronera borde bli svårslagen från formstallet flemming. Tror den krossar allt och spelar utgång på DD. bakom kryllar det av två andra roliga bud nämligen Tristan Toro och Paisley


AVD6
Mitt drag är nog omgångens bästa drag och jag spikar på allt. Jag säger bara Let it Happen....


avd1. 7 Jittanes (1-2)
avd2. 1-10 (8-4)
avd3. 5-7-12 (11)
avd4. 5-6-9-10 (7-2)
avd5. 6-8-10 (1-12)
avd6. 8 Let it happen (2-11)
= 72 kr

DD1. 6
DD2. 8
* 200

DD1. 8-10
DD2. 8
* 50

Brf runt om på Let it Happen. Ryggar 6-8 på DD
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 14:40   #10
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

1. 2,7
2. 1,4,10
3. 4
4. 6
5. 6,9,10
6. 1,2,6,12


__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 15:02   #11
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Körde ett tidigt idag! känns intressant ut på förhand, pirrar lite i magen ändå

1.2 Res: 7

Art On Line skall ju ta ner ett sånt här gäng från alla positioner. Vilket den säkert gör oxå. Men formen är ju ett frågetecken. Möter ju i princip ingenting, går ner kraftigt i klass! Vankas dock svar från Zinedine Bob vilket inte är mer än rätt. Trivs i ledningen över distansen och borde kunna rinna undan om det inte blir för mkt körning och MA lugnar sig lite. Öppet bakom de kan man tycka, men känns långsökt att 3,7 eller 9 ska blanda sig in i segerstriden...

1.2.8.10

Här är det väl rätt så öppet. Chansade bort lite "favoriter". Tror inte på Luddes kuse t.ex. och därför tog jag inte med den, tror på de mest spelade egentligen där både 1 och 10 sticker ut! En felfri Blue Lane räcker långt. 7 New Revolution var grym sist och visar både fart och kunnande i detta gänget, men ingen feeling för denne idag. Tog med fidusen från 8:e spår som kan öppna bra och hamnar vettigt på det.

3.4.5.6.7.8.9.11

Hahahaha! Lärlingslopp och det är rena lotteriet. Inga direkta stjärnor bakom kusarna heller, finns väl några duktiga lärlingar dock i detta loppet. Men över lag är det väldigt öppet tycker jag. Ville väl ha alla, men gick även här på feeling. Tvåan sitter nog i ledningen tidigt, men vet inte om det är så önskvärt när det förmodligen kommer att bli att åka av hela loppet. Strecka på och hoppas att jag överlever helt enkelt, gärna någon karamell.

6 GLOBAL PARANOIA

Bara att följa kollektivet och bläddra vidare. Spets och Slut? Missar den så får man väl gratulera den som garderat. Känns som det är vidöppet bakom och jag försöker inte fälla.

6.10 Res: 8

Klar första häst är Seronera. Men vart hamnar den? Inga startraketer innanför dock... Men ändå, Paisley gick grymt efter galopp och känns given om den håller sig i rätt gångart och även kommer vettigt på det. Möter ju inget direkt.. Flemmings kuse är fortfarande rätt så oprövad i enklare sammanhang. Visserligen fått igång hästen, men att jag spikar till 70%.. Näää.. Några jätte outsiders enligt mig är både 8 Tristan Toro och 9 Frans. G... Men ska väl mycket till. Den först nämnda tycker jag det är synd på läget. För det är ingen dålig häst och kommer den vettigt till tror jag starkt på en god platschans åtminstone. Sen klart svårt att vinna från de spåret! Men ingen dålig häst i grunden! (Sen är ju Veijo rätt så iskall)

2.6.11.12

Öppet i sista även här tycker jag. Långdistans.. Inga direkta tankar mer än att 11 Runaway Gardenia känns snuskigt bortglömd!? Varit dålig i de senaste starterna och formen verkar ha försvunnit.. Men trivs på Jägers och brukar gå bra ändå. Bortsett från slutet... 1% kan vara en riktig karamell..

Systemet: ENDAST V6!

1.2
1.2.8.10
3.4.5.6.7.8.9.11
6 Global Paranoia
6.10
2.6.11.12

512 Rader
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 15:28   #12
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Folk verkar överskatta art on line i vanlig ordning. EN häst som är lite spetsberoende av sig med en medioker kusk i vagnen skall inte va favorit här. Särskilt som den aldrig tar en längd på zinedine bob från början. Lugnar sig finnen någorlunda så vinner zinedine detta normalt. klar första häst.

fleming verkar ha fått ordning på seronera och hon möter i princip ingenting här. Han bör kunna köra fram tidigt och få överta här fleming. spikas.

GLobal paranoia får visserligen världens bästa kusk i vagnen, men ska enligt lönnborg va lite "lurig" från start i volten. Blir väl stor favorit här och liras som utgång med gadd på
9,5,4

chansspikas gör victoius victory med marc elias. kompetent kusk för klassen med spetsläge, stallet låter uppåt angående formen också
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 15:44   #13
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1398
Standard

1: 1,2,7,9
2: 1,10
3: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
4: 6
5: 6
6: 2,6,7,8,12

480 raders
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 15:44   #14
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

DD spelas med 6 mot 8-10-12
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-05, 15:49   #15
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Folk verkar överskatta art on line i vanlig ordning. EN häst som är lite spetsberoende av sig med en medioker kusk i vagnen skall inte va favorit här. Särskilt som den aldrig tar en längd på zinedine bob från början. Lugnar sig finnen någorlunda så vinner zinedine detta normalt. klar första häst.

fleming verkar ha fått ordning på seronera och hon möter i princip ingenting här. Han bör kunna köra fram tidigt och få överta här fleming. spikas.

GLobal paranoia får visserligen världens bästa kusk i vagnen, men ska enligt lönnborg va lite "lurig" från start i volten. Blir väl stor favorit här och liras som utgång med gadd på
9,5,4

chansspikas gör victoius victory med marc elias. kompetent kusk för klassen med spetsläge, stallet låter uppåt angående formen också
Håller med dig. Tror oxå Zinedane vinner. När vann Art on Line ett lopp i dödens senast..får ju ofta tunga dödensresor och ger upp.
Tar den ledningen är loppet över, men det tror ju varken du eller jag att den gör.
Risk är väl att finnen kör ihjäl båda de två första, har ju hänt förr...
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td